27 septembrie 2011

Back to school

Acum cand incep un nou an de facultate..acum imi revine cheful de "handmade stuff". Dupa ce o vara intreaga am lenevit (shame on me), parca as mai vrea cateva zile libere sa mai fac niste lucruri handmade..of of :))

Ca sa ma gandesc mai cu drag la inceputul orelor de curs si la lucrarile practice, mi-am facut un penar (da, da..inca mai folosesc penare) pe care sa-l port cu mine zi de zi. E realizat prin aceeasi metoda ca si gentile de mai jos, (gasiti instructiunile aici) doar ca de data asta nu i-am mai facut capac, ci i-am atasat un fermoar. Mi-a luat ceva timp pana sa imi dau seama cum sa ii atasez fermoarul astfel incat sa arate bine si sa fie rezistent, l-am cusut si descusut de vreo 3 ori, dar eu zic ca rezultatul e cel putin multumitor. Ce ziceti? Merge? :)





Si ceva care nu e neaparat legat de "back to school"..In ultimul timp am descoperit placerea de a picta cani..modele simple, nimic complicat. Deocamdata am pictat doar pentru mine ,asa, pentru relaxare, dar daca vreti, in functie de timpul disponibil pot face si pentru voi cateva :) Oricum pe viitor sigur o sa mai decorez obiecte de ceramica pentru ca..pur si simplu se cer decorate :)) Cand vad o cana alba simpla ma gandesc automat cum as putea sa o modific, ce imagine sau decoratiune i s-ar potrivi cel mai bine..si intr-un final tot fac eu cumva sa o personalizez, sa ii dau alta infatisare  :)

Un exemplu aveti mai jos. Am vazut cana aceasta pe un raft. Mi-a atras atentia faptul ca e inaaaaalta si imediat mi-am imaginat niste papadii la fel de inalte desenate cumva pe ea. Nu stiam exact cum o sa fac asta dar sincer, de cele mai multe ori nu stiu cum sa incep un lucru sau daca stiu sa il incep, nu stiu cum o sa il termin :)) Dar imi dau seama pe parcurs :) De fapt cred ca in asta consta frumusetea lucrului manual. M-am documentat, am cumparat culori speciale pentru ceramica si am trecut la treaba. Rezultatul il vedeti in poze.



 
* culorile sunt unele speciale pentru ceramica. Dupa decorare, cana a fost bagata la cuptor pentru fixarea culorii. Acum poate fi folosita, se poate spala cu detergent pentru vase sau in masina pentru spalat vase.

11 comentarii:

  1. Foarte tare ce iese din mainile tale! Te apreciez si te respect! Sa te faci plastician, asta ti se potriveste tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi mult whisper! da, sa stii ca m-am gandit la asta..ramane o optiune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare e penarul :X Tot din reviste efacut?

    Iar cana e bestiala :X Au ceva nume special culorile pentru ceramica? Cam cat au costat?

    RăspundețiȘtergere
  4. si cat de tare e penarul :))) vroiam sa zic mai multe inainte sa dau postati :)) e asa inflorat l-as lua cu mine peste tot! BIIIGGGG LIKE :D

    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. De acord cu Whisper! Esti extraordinara in tot ce faci :x
    Iar cana este super! Fix pe gustul meu :D.

    xx

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi mult fete!! Sunteti f generoase cu complimentele :)

    Laura, culorile sunt Pebeo Porcelaine, in jur de 15 lei borcanasul. Scrie pe ambalaj cum se procedeaza cu pictatul si bagatul la cuptor ;) iar penaul l-am facut din coli mari de hartie pt cadou :D

    Ale, mersi mult :D s mie imi place ca e inflorat si asa..girlie :P

    Lucia, ms! dar mai am de lucru pana sa fiu extraordinara :)) ma bucur sa vad ca lucrurile mele plac si altcuiva, in afara de mine :))

    :x

    RăspundețiȘtergere
  7. Such a great post!!!

    I'd like to keep in touch with you.
    What do you say about following each others blog via gfc and bloglovin?

    Let me know! Kisses,

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere