29 martie 2011

Tag :)

Am primit un premiu/tag de la Laura si Alina..yeey !! :D
 A: le multumesc fetelor pt premiu :*
 B: trebuie sa spun 7 lucruri despre mine:
   1- in familia mea e o qestie ciudata cu numerele 7 si 17..our lucky numbers i guess 
   2 - am o pisica alb cu negru care in ultimul timp nu se poate opri din mancat
   3 - sunt la facultatea de medicina din cluj (asta e scuza ca nu postez mai des pe blog :P )
   4- adoooor serialul "friends", ma relaxeaza si ma binedispune oricand
   5 - am o minunata conserva de suzuki swift din '84 =)) da' inca merge, plus ca are valoare sentimentala ..nu are rost sa "gugalitzi" ca nu mai gasiti poze cu asa ceva :)) va zic eu ca e rosie si urla tare :))
   6 - imi place ciocolata facuta in casa..cu alune, nuci..mmm..
   7 - you can buy me with a coffee :)) e, nu chiar ;)

C: sa dau tag-ul mai departe altor 15 bloguri si sa le anunt despre premiu  : pfff...greu..o sa pun doar 7 de data asta :) 


PS. ultimele zile din luna martie..inca mai puteti ajuta animalele fara stapan printr-o simpla comanda! unele accesorii vandute se pot reface (in limita timpului disponibil..vezi punctul 3 :P )

Un comentariu: