1 decembrie 2010

Especially for Me :) din nou

Hey :) Nu am prea avut timp sa fac lucruri noi in perioada asta asa ca m-am gandit sa va arat alte accesorii din categoria "especially for" . Unele sunt pentru mine, altele pentru prieteni. Nu sunt de vanzare, dar sper sa va faca placere sa le priviti ;)


Ca sa vedeti accesoriile puse la vanzare, dati click pe "postari mai vechi" ..le gasiti pe-acolo. In curand revin cu niste inele ;)


Incepem cu..o brosa-ochi..am vazut un ochi asemanator pe net si am zis ca trebuie neaparat sa am o brosa asa! E destul de grea si cand merg pe strada se misca stanga-dreapta :P Eram intr-un lift si-mi spune un student strain "big eye! it's staring at me" :)) weird, i know..dar mie imi place
P.s: daca vreti sa cumparati asa ceva, o gasiti pe http://plohotnuke.wordpress.com


caluti de mare


..si da, le port


O alta brosa, "underwater"..aici inca nelacuita


Agrafe de hartie (anti-pierdut-cursuri) :)) si brosa-ochi

4 comentarii:

  1. Hai, sa iti improspatez memoria. Brosa ai vazut-o aici: http://plohotnuke.wordpress.com/brose/

    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, acolo am vazut-o..uitasem :D chiar mi-a placut ideea si am vrut sa am si eu una asa :P

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ti-a placut si nu vrei sa o cumperi de la creator sau stii ca poti sa iti faci ceva asemanator, ai putea macar sa pui un link catre sursa de inspiratie. e de bun simt.

    RăspundețiȘtergere
  4. dap, aveti dreptate :P am pus un link..oricum nu era la vanzare dar in fine
    nu credeam ca isi da cineva interesul pt blogul meu :))

    RăspundețiȘtergere